20e Kungliga Kalmar Regemente
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Jag vill ta värvning !

Gå ner

Jag vill ta värvning ! Empty Jag vill ta värvning !

Inlägg  Karolinen mån okt 06, 2014 5:49 pm

Hej jag skulle vilja ta värvning i detta regemente Smile

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vad är ditt in-game namn?: Dani_rhodok_dale

Din ålder: 13

Vart bor du?: Föllinge

Har du några intressen eller hobbies?: Historia, böcker, spela dator, fäktning

Vad heter du på Steam?: Carina.N

Har du en mikrofon?: Nej

När och hur mycket spelar du per dag/vecka?: På måndag - Fredag brukar jag oftast spela klockan fem, på helgerna är det på morgonen och på eftermiddagarna.

Hur fick du höra talas om vårat regemente?: Jag såg reklam för regementet på Taleworlds forum.

Känner du någon allaredan i Kalmar Regemente?: Ja, det är ledaren för detta regemte, Gustaf Adolf Von Siegeroth, jag brukar ofta se ledaren på Taleworlds forum.

Hur länge har du spelat Mount and Musket? (Om du har spelat i tidigare regementen eller klaner så lägg gärna till det): Jag har spelat 2 månader i ett tyskt regemente, och jag är fortfarande rekryt i regementet

Tack för mig ! Very Happy

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Karolinen

Antal inlägg : 2
Registreringsdatum : 14-10-06

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet